Workout voor de examens

Wist je dat het goed is om tussen het leren door even een paar workout-oefeningen te doen? Zo neemt de stress voor je examens hopelijk wat af! Wij hebben 2 workouts voor je, good luck!

Bend Over!
Deze oefening laat je onderrug en heupen ontspannen terwijl je tegelijkertijd je rug en benen strekt. Met deze oefening komt je hart lager dan je heupen te zitten waardoor je stress loslaat.

Ga met je rug naar je bureau toe staan en druk je onderrug tegen de zijkant van je bureau zoals hierboven. Zet je benen uit elkaar zodat ze gelijk komen te staan met je heupen en zorg dat je stevig tegen je bureau gedrukt staat. Neem vervolgens diep adem en buig voorover terwijl je uitademt. Je ellebogen raken bijna de grond.

Pak allebei je ellebogen beet met je handen en laat je hoofd ontspannen naar beneden hangen. Neem nog eens 10 keer adem en kom langzaam en gestaag weer omhoog. Lekker ontspannend toch?!

The Sky is the Limit!
Deze oefening maakt je borstkas wijder zodat je beter kunt ademen, waardoor je meer zuurstof krijgt voor je brains  Zo voel jij je weer helemaal helder en kan je er weer tegenaan!

Ga rechtop zitten en strek je armen helemaal uit. Haal ondertussen 5x diep adem en je bent helemaal ontspannen voor je examens!

Bron: BeautyLab.com

Comments

comments